Marketinggyémánt Díjat nyert a TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI Nonprofit Kft.

  • Kezdőlap
  • Bejegyzések
  • Marketinggyémánt Díjat nyert a TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI Nonprofit Kft.

Marketinggyémánt Díjat nyert a TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKODÁSI Nonprofit Kft.

2017. november 15-én került sor a harmadik Országos Marketinggyémánt Díj pályázat díjátadójára, amelynek az MMSZ 28. Országos Marketing Konferenciája adott otthont. A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt megalapította az Országos Marketinggyémánt Díjat, amely elsősorban, de nem kizárólag a kis-és középvállalkozások fejlesztésében nélkülözhetetlen marketingtevékenységre kívánja felhívni a figyelmet és a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok népszerűsítésével hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.

2017-ben 71 nevezés érkezett a kiírásra 11 kategóriában. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Marketinggyémánt Díj gyémánt elismerését.

A TÉRSÉGI HULLADÉK-GAZDÁLKDÁSI Nonprofit Kft. a számos kategória közül az esemény alapú aktivációk kategóriában nevezett a Szelektív Szombat rendezvénnyel, és nyerte el a Marketinggyémánt Díjat.

A Szelektív szombat egy egész napos családi vetélkedőnap, melynek célja, hogy a szervezők felhívják a résztvevők figyelmét a szelektív hulladékgyűjtés valamint a környezetvédelem fontosságára és játékos vetélkedők segítségével elmélyítsék annak helyes gyakorlatát.

A vetélkedőnap valamennyi állomása úgy lett kialakítva, hogy a tanulás mellett szórakoztassa is a résztvevőket, mivel ezek egyben ügyességi játékok is, amik a játszva tanulás elvén alapulnak. A tanulás mellett szórakoztató programokkal is készülnek minden évben, helyi, illetve országosan ismert fellépők szerződtetésével, valamint lufis bohóc, arcfestő, kreatív kuckó, ugrálóvár és kukás-konténeres autó bemutató is várta a résztvevőket.

Természetesen mindezen ingyenesen vehettek részt a kilátogatók.

Minden marketinggyémánt díjazott egyébként egy elektronikus védjegyet kap, melyet fel tud használni az online és offline kommunikációs tevékenysége során.