Ügyfélszolgálati tájékoztató

  • Kezdőlap
  • Bejegyzések
  • Ügyfélszolgálati tájékoztató

Ügyfélszolgálati tájékoztató

Ügyfélszolgálati tájékoztató

Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. tájékoztatja ügyfeleit, hogy az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása érdekében, további rendelkezésig bezárja ügyfélszolgálati irodáit. 2020. március 17. napjától visszavonásig  valamennyi személyes ügyfélfogadási helyen szünetel az ügyintézés.

A változásbejelentéshez, szüneteltetéshez, kivizsgálást igénylő panaszügyintézéshez szükséges bejelentést vagy kérelmet postai úton a 4400 Nyíregyháza, Bokréta utca 22. postacímre, vagy e-mailben a titkarsag@eakhulladek.hu e-mail címre küldjék meg Társaságuk részére.

Telefonos ügyfélszolgálatunk változatlan formában működik a 42/508-374, 42/508-369 hívószámokon.

Kérjük, hogy a változásbejelentési és szüneteltetési kérelmek benyújtásához lehetőség szerint a www.eakhulladek.hu honlapon, az Ügyfélszolgálat/Letölthető nyomtatványok menüpontban található nyomtatványmintát használják, vagy kérelmüket az abban foglalt tartalmi elemek figyelembe vételével nyújtsák be. A nyomtatvány mellett meg kell küldeni az a változás alapjául szolgáló dokumentum(ok) másolatát is.  Amennyiben a változások rögzítéshez a megfelelő adatok nem állnak rendelkezésre, Társaságunk hiánypótlás keretében kérni fogja Önöktől.

A kérelmek beküldésével kapcsolatosan telefonos ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésükre.

Megértésüket köszönjük!  

Ügyfélszolgálat