Ügyfélszolgálati tájékoztatás

  • Kezdőlap
  • Bejegyzések
  • Ügyfélszolgálati tájékoztatás

Ügyfélszolgálati tájékoztatás

2020. november 12 -től zárva tart!

Az Észak-Alföldi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft.

tájékoztatja ügyfeleit, hogy a koronavírus további terjedésének megakadályozása érdekében,

további rendelkezésig bezárja ügyfélszolgálati irodáit2020. november 12. napjától visszavonásig

  valamennyi személyes ügyfélfogadási helyen szünetel az ügyintézés.

A változásbejelentéshez, szüneteltetéshez, kivizsgálást igénylő panaszügyintézéshez szükséges bejelentést vagy kérelmet postai úton a 4400 Nyíregyháza, Bokréta u.22.sz. postacímre vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@eakhulladek.hu e-mail címre küldjék meg Társaságunk részére.

Telefonos ügyfélszolgálatunk változatlan formában működik a 42/508-369 hívószámon.

Kérjük, hogy a változásbejelentési és szüneteltetési kérelmek benyújtásához lehetőség szerint a  www.eakhulladek.hu honlapon, az Ügyfélszolgálat/Letölthető nyomtatványok menüpontban található nyomtatványmintát használják, vagy kérelmüket az abban foglalt tartalmi elemek figyelembe vételével nyújtsák be. A nyomtatvány mellett meg kell küldeni az a változás alapjául szolgáló dokumentum(ok) másolatát is.  Amennyiben a változások rögzítéshez a megfelelő adatok nem állnak rendelkezésre, Társaságunk hiánypótlás keretében kérni fogja Önöktől.

A kérelmek beküldésével kapcsolatosan telefonos ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésükre.

 

Megértésüket köszönjük!